Vi kör lite fler bilder

Jarrah har inte fölat än, men det är som sagt inte dags än egentligen. Hon börjar dock se ganska redo ut, så jag är säker på att hon inte går över 10-14 dagar iallafall, som hon brukar. Hon sover platt som en pannkaka på nätterna ännu, så jag kan inte ha larmet på för både svett och liggläge för då får jag vakna ideligen och titta på en sovande häst i monitorn. Jag har tagit ledigt dygnet på torsdag och sedan jobbar jag inte dygn förrän den 18:e och då hoppas jag att det är klart. Om inte får jag nog offra lite mer semester eller byta pass om ngn snäll kollega vill.

Här är en massa bilder, men jag får kommentera dem senare. Måste sticka mot Frödinge och 3-årstest snart. Bergins son Bruce fick hopputmärkelse på 3-årstest för ponnyer igår med bl a 9 på typ och 88 i hoppning samt hade 46 poäng och klass 1 på gångarter. Duktig kille! Någon borde ta fler föl på Bergin. Hon är ett riktigt fint sto för ponnyavel.






















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0