Ännu mer bilder


Jag fotar så mycket och vill gärna se till att de bästa bilderna finns både på min dator, på Facebook, på bloggen och på den externa hårddisken. Kort sagt, sprida riskerna vid händelse av datorkrasch.

Inatt har Sally hållit sig lugn och inte kommit in med några levande djur. Inga döda heller för den delen. Skönt!

Jarrah har inte legat inatt, men juvret ser inte riktigt färdigt ut. Däremot tror jag kanske att Joline drabbats av juverinflammation i ena juverhalvan. Jag ska försöka mjölka ur den "sura" mjölken och tempa henne. Hon ser inte ut att må dåligt och var inte öm i juvret, men är bra mkt större och hårdare på ena sidan. Hon ska åka till Nina Lilja på måndag och ridas in, så jag hoppas att hon mår bra och att vi slipper skjuta upp det. Inridningen har redan blivit uppskjuten i ungefär 5 år...
























































































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0