Småpojkar!

Jag fotade pojkarna lite idag när de lekte. De är ganska våldsamma, men det hör till med hingstar. Jag har sällan el aldrig varit med om att de gör varandra illa trots att det ser ut som de ska det.
Jag har däremot tagit av Zolero grimman. han har fått ha den på eftersom han är lite halvstörig att få på grimman i stora boxen, men jag gillar inte att ha hästar gå med grimma så nu åkte den av. Jag vill inte att Jacuzzi ska fastna med ett ben i huvudet på polaren.
Ston däremot kan ge varandra tjuvnyp och dänga till varandra på ett fult sätt. Min flock är dock väldigt väl fungerande och man ser sällan några sura miner.


Jacuzzi


Jacuzzi och Zolero

Zolero








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0