1 vecka tills semester

Jag har en vecka kvar att jobba innan det är semester i 4 veckor!

Jag ska passa på att åka till Falsterbo denna vecka på mina lediga dagar. Vi åker ner på tisdag och hem på torsdag. Jag ska jobba i Agriamontern två pass. Det är jätteroligt, men tyvärr hyr de inte huset i år så vi bor inte gemensamt som vi brukar. Micke följer med ner och vi hoppas på lite fint väder så man kan bada och sola lite samtidigt. Vi ska bo på Falsterbo Kursgård i Höllviken. Ev tar vi med cyklarna ner så man slipper trängas och leta parkering vid själva området.

Jag har blivit väldigt förkyld och jättehes. Huvudet känns som det skulle vara fyllt av betong, så vi får väl se om det blir ngn Karnebåtfestival för mig ikväll.

Småpluttarna Zolero och Jacuzzi har fått komma in på dagarna för att slippa lite insekter. De verkar uppskatta det för de äter upp sin mat och sedan sover de tungt. Båda har blivit så tillgivna och mysiga att umgås med.

Nu ska jag ta med mig kameran bort till Kullen och byta bete på stona. Återkommer med bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0