Samme 20 år!

I fredags fyllde Samme 20 år. Vi firade i hans lägenhet. Det blev trångt, men det gick. Han fick en massa fina saker och pengar. Otroligt att han är 20 år när han nyss föddes!

Han hade fest för kompisar senare och tydligen blev det värre än det borde med bl a nerspydd trottoar. Det är inte så roligt att höra om sådant då det är jag som står för lägenheten!

Helgen har varit bra förutom att hästarna var helt stolliga igår när vi skulle ta in dem. Troligen pga takras från ladugården. Jag fick ta Jarrah och hämta småpojkarna längst ner i skogen så långt bort de kunde komma. Sedan var de väldigt stressade hela kvällen när det lät ovanför dem. Nu är det mesta borta och det har smält undan bra idag. Vägen har dock varit isgata och Micke är just nu borta i backen och drar upp en dam som inte kom ända upp.

Elin, Zolero är normalstor numera. Han var ganska liten till en början, men nu tror jag att han vuxit ifatt och kanske om Jacuzzi.

Jag tog några kort på Jodie och Joline idag:


Lite suddig, men hon fastnar sällan på bild, så den fick vara med.
jodie f.2011 e.Cohiba-Quite Easy


Jodie. Hon är inte så ruggig som hon ser ut.


Jodie


Jodie


Jodie <3


Jodie


Joline letar lämpligt ställe att rulla sig på.


Joline rullar sig.


Skönt!


Ruskar av sig snön efter avslutad rullning.


Joline


Joline är inte direkt undernärd... Hon får nog bada i vassen ihop med sin matte i sommar :).


Jarrah är en riktig livsnjutare. Hon solar, men nu är hon sur för att någon annan står för nära.

Dags att gå ut och plocka in hingstfölen och bära lite vatten till dem. Jag vill inte vänta tills det blir mörkt så jag riskerar att få gå nere i skogen i mörkret idag igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0