Mer bilder och film


Jag har jobbat ett dygn och var bara hemma en snabbis och mockade och hade mammor och barn ute igår. Idag har de fått vara ute mer och jag har gjort ordentligt rent hos dem. Det blir otroligt blött av ston med föl som står inne mcyekt trots att jag har spån i botten under all halm. Nu är jag kanske i överkant pedant, men jag vill att de alltid ska kunna ligga rent och torrt. Det är mycket jobb..
Idag flyttade vi ena foderhäcken för att få bort hästarna från den värsta leran, men eftersom Jarrah helst vill stå här hemma och glo efter fölen så går inte Joline heller iväg och går inte Joline så stannar även Jodie... Jag kanske ska låta Jarrah gå med stona som redan fölat istället. Jag får se om jag provar det imorgon.


Zoega och Zuprema


Rainman


Zoega och Zuprema


Hela gänget


Rainman och Raindrop


Rainman tittar på sin konstiga mamma


Zupremas mamma är lika konstig


Zuprema


Jairzinho


Jairzinho


Jairzinho


Jairzinho


Jairzinho


Jairzinho


Jairzinho


Jairzinho


Jairzinho


Jairzinho


Jairzinho

http://www.youtube.com/watch?v=eyTcJ1nfKhs&feature=youtube_gdata
Film på Jairzinho

http://www.youtube.com/watch?v=7MrfGuVclIA&context=C43a2e85ADvjVQa1PpcFMe3w79A82iFDE_xGmWr9AVNq-CtYyFtes=
Film på Zuprema och Rainman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0