Ligger efter med bilder

Jag tar så mycket bilder och lägger ut på Facebook, men vill även ha dem här av den händelse att dator el extern hårddisk pajar. Jag lägger ju inte ut alla, men ett axplock av de som blir skapliga.

Jarrah går nu med de som redan fölat och det går jättebra. Hon och Jackie kliar varandra dagarna i ända. Hon är inte intresserad av fölen, bara av Jackie.

Fölen börjar nu att intressera sig för varandra och det är inte långt kvar innan de jagar varandra och leker hej vilt. Zuprema har varit lite blyg, men nu går det bra att klia henne i boxen. Ute är hon ännu lite skeptisk. Rainman vill nog helst krypa innanför kläderna så honom får jag nog låta bli att gulla med ett tag så han inte blir FÖR kärvänlig. Jairzinho är skygg som ett rådjur, men det brukar ge sig så småningom.

Film på Jairzinho från igår: http://www.youtube.com/watch?v=g7LFIoekbvM&feature=youtube_gdata och på Rainman: http://www.youtube.com/watch?v=0LV_LL35Z9I

Lite bilder:










Jag får fortsätta en annan gång.. har massor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0