Hästarna på vallen

Jag fick vänta en dag med att släppa över hästarna på vallen eftersom det hade regnat så mycket att marken var för blöt och jag inte vill att de trampar sönder mer än nödvändigt.
I tisdags fick de iallafall gå över och vi stod beredda med kamera och videokamera. Visst sprang de ett varv, men inte som jag hade föreställt mig och de sprang snabbt ur bild eftersom hagen är så stor. Dessutom var det lite för mulet för att det skulle bli bra bilder när man zoomar så mycket. Jag som hade förväntat mig superbilder och gärna på Jodie och Zolero som jag inte alls har så många bilder på.
Här är några iallafall:


Jackie och lillebror Janeiro


Full speed!

Zolero och Jodie.


Tjohej! Zolero i farten.


Jag och Janeiro myser.


Jodie


Joline, Jackie och Zinnia


Jodie <3
Tofsen med gräs matchar hennes örontofsar bra.


Färgsorterat. Först i brunt..


..och så i mörkbrunt.


Jarrah


Jacuzzi och janeiro


Jacuzzi

Jcuzzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0