Filmer på Jacuzzi och Janeiro

Jag kom på att jag inte har lagt ut filmerna från fölmönstringarna, alltså de som gjordes av vår anlitade filmare.

Jacuzzi: http://www.youtube.com/user/nklhswb#p/u/10/25LMI4OFYuw

Janeiro: http://www.youtube.com/user/nklhswb#p/u/14/HG7togBwamU

Nu ska jag se om  jag kan redigera ihop en liten film från häromdagen när hästarna sprang på vallen.
Klart: http://www.youtube.com/watch?v=q4AfkOScbMU&feature=youtube_gdata
Lille Zolero är den som inleder filmen. Min lilla ankunge som kommer att bli en svan en vacker dag. Vet ingen någon som letar en framtida dressyrhäst som kan köpa denna lilla underbara fölunge? Han är inte den vackraste idag, men rör sig bra och kan säljas förmånligt. Jag lovar att hans personlighet med råge uppväger hans lite kantiga yttre som med största sannolikhet kommer att förändras till vacker och ståtlig vad det lider.

Hundarna och jag har just varit en sväng i skogen och fick ihop en korg med kantareller. Igen! Det är inte klokt vad mycket svamp det är. Meya var på riktigt bushumör och när hon är det får man akta sig för hon tar stora träd och springer omkring med. Det är stor risk att bli fälld. Hon är så stor och stark så hon kan slita loss mindre sly och ruska omkring med. Minna är alltid på alerten och lite mindre våldsam.
Tomas och Zlatan har ockuperat den ena svampkorgen och använder den som sovplats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0