Nytt försök med bilder

Jag ska prova att lägga ut lite fler bilder.

Samme har byggt fina dörrar till lilla stallet och imorgon kommer fönstergallren. Jag ska köpa glas till fönster och sedan är det det snart klart. Jag tror att jag gör en provisorisk lösning med en skiva för fönstergluggen och låter fölen flytta in i helgen för jag blir galen av att mocka deras boxar. Jarrah, Joline och Jackie som är så renliga i vanliga fall.
Jag hoppas att veterinären kommer och vaccinerar fölen, ettåringarna och några av de vuxna ngn av de närmaste dagarna. Jag ska ge abortvirusvaccin till stona. Ngt jag inte brukar göra, men jag har blivit lite nojig så när jag har börjat tänka på det så vågar jag inte låta bli. När vi ändå håller på så ska både hundar och katter vaccneras.


Zolero och Zinnia


Jarrah och Joline


hela flocken om 14 hästar!


Windy och Zoda


Raindrop XX

Från idag har jag några bilder på två busiga 1-årsdamer och en trött 26-åring.

Pärlan <3


Busiga Windy och Zoda


Windy


Zoda


Windy


Zoda och Windy


Windy



Bustjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0