Staketfix

Jag har fixat till hagen som fölen gick i innan nyår. De fick flytta till trädgårdshagen när skogsmaskinerna skulle passera hagen och de själva drog ner en bit staket. Nu är den hel och fin och de fick gå tillbaka. Det blev lite spring och de fick mer yta att gå på och mer att pyssla med och så får trädgårdshagen vila tills årets föl kommer.
De stora hästarna har haft sin hage avdelad av samma anledning ch i lördags utökade jag den så de har lite mer yta att gå på.

Raindrop XX

Jag har tagit lite bilder här hemma och tänkte skicka in det till Bygglov el dyl. Tänk om de kunde komma hit och fixa vårt kök med vedspisen som utgångspunkt. Den måste absolut vara kvar då den är en suverän värmekälla samt reserv om vi skulle få strömlöst.

Meya med sitt röda bandage vilar framför vedspisen.

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag funderar också på att anmäla dels vår stora sal, och vårt totalt nedgågna TV-rum på övervåningen till ngt dylikt program. Men jag vet inte riktigt om jag vågar... Ska vi våga tillsammans?

2011-03-17 @ 15:19:27
URL: http://www.vibygard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0