Vildmarkshotellet

Jag har varit på konferens med Agria i två dagar. Vi har varit på Vildmarkshotellet och ätit underbart god mat och haft trevligt tillsammans. Jan Brink var på plats och preatade om sina framgångar rent företagsmässigt. Kul att höra! Vi fick se en delfinshow och det är fantastiskt vad kloka och läraktiga de är.


Mamma har mockat och fixat stallet när jag har varit borta, vilket jag är mkt tacksam för.
Det är glashalt här hemma och jag var tvungen att sanda lite innan hästarna kunde gå in ikväll. Det är otäckt om de halkar och fläker sig.

Jag såg en räv förut. Den var inte mer än 200 meter härifrån och hönsen som just börjat gå ut efter den kalla perioden. Bäst att ha dem instängda när vi inte är hemma.

Kommentarer
Postat av: Mia

Hm,denna isgata...ungarna har hjälm på,HÄR utanför huset !!! Håll hönsen inne,vi vill gärna köpa ägg...Hör av dej när du har och ska till Viken. Trevlig helg!

2011-02-04 @ 23:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0