Inget Riksföl för oss

Igår när jag tog in hästarna var Zoda halt på höger fram. Jag hoppades på att hon bara hade slagit i hoven så det skulle vara över idag. Jag gjorde ett jodopaxomslag på fossingen och så förberedde jag med att tvätta de vita benen på dem ifall vi skulle kunna åka idag. Jag var ute vid halv 6 för att kolla henne, men hon var fortfarande väldigt ömfotad. Skit! Det är så himla typiskt att det måste hända just idag! Hon är annars i jättefin form och har fällt av det mesta av fölpälsen. Hon har bara lite kvar på baken.

Nu får jag se till att måla färdigt i sadelkammren och åka och titta på grabbarnas match med juniorlaget istället.
Imorgon är det visst dubbla matcher igen. Först B-laget hemma och sedan A-laget, också hemma. Jag har inte tid att se båda, men en ska jag iallafall hinna med.

Kommentarer
Postat av: Matilda(från jobbet vet du?)

Det var tråkigt att höra, hon såg så fin ut! Hoppas det blir bättre snart.

2010-09-07 @ 21:56:38
URL: http://awaltzingmatilda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0