Dagens fölbilder

Fölen har varit ute två gånger idag. Mitt på dagen spöregnade det så då var de inne = mkt att mocka.


Joline & Joplin


Joplin


Här ser Joplin ut som en lama el liknande.


Raindrop & Windy


Windy undersöker en björkstam.


Windy. Det syns att hon har haft kanyl i halsen. Jag är så glad att hon mår bra. Hon är helt underbar och inte har hon blivit avskräckt från människor trots sin sjukhusvistelse och en massa stök. Snarare tvärtom. Hon är mkt social och nyfiken.


Zoda gäspar och..


tar sig en liten slurk. Joplin kollar hur nära man kan komma, men..


nej, det var inte populärt.

Zoda och Joplin har hittat varandra idag och lekt lite. Det är ganska tidigt. Joplin är bara knappt två veckor ännu. Tyvärr hann jag inte ut med kameran. Hela gänget har även racat rejält när det kom två personer med en barnvagn på vägen. Jösses, mina hästar lever verkligen i en skyddad värld. Zogge sprang precis vid stängslet och med dagens väder och blöta mark så skulle jag tro att det stänkte upp på dom.

Kommentarer
Postat av: Malin E

Windy ser ut att må bra.Skönt att se att hon "tuttar". Jätte fina bilder. Bakgrunden är så underbart grön!

2010-05-13 @ 22:12:41
Postat av: Milla

Mmm, verkligen fina bilder! Kan säga att nu står en "riktig" kamera högst på listan... har ju fotat Lina på balen idag... Bilderna blev hyffsade, men hade inte alls din skärpa och färg :(.

2010-05-13 @ 22:25:27
URL: http://www.vibygard.se
Postat av: Malin

Haha det fär med 'skyddad värld' känner jag igen alltför väl..

Windy ser verkligen URFIN ut!

Zavannah kollades idag, ev. dräktig!!! Lite tidigt att se ordentligt, bara 9 dygn än så länge, så hon blir kvar på station och kollas nästa vecka igen. Håll tummarna!

2010-05-14 @ 10:50:17
URL: http://www.lofvstagarden.com
Postat av: Anonym

Ha ha vilken syn det måste varit :-) Skönt att den lilla mår bra

2010-05-14 @ 22:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0