Ridit en sväng

Idag red jag en sväng på Zinnia. Hon tyckte att det var lite läskigt att gå själv. Jag vet inte om hon varit ute ensam så mycket, men det gick fint. De andra ropade naturligtvis efter henne fast de är ganska arga på henne i vanliga fall och när hon återförenades med flocken så kliade hon och Jackie vinterpäls åt varandra och var så bra kompisar så. Jag tror att Zinnia kommer att ta över ledarskapet för hon är helt cool när Droppen gör utfall mot henne och då kommer Droppen av sig fullständigt.
För det mesta är det helt lugnt och alla står snällt och äter i samma bal.




Helgen ska ägnas städning ute. Det är mkt som kommer fram i tö..

Kommentarer
Postat av: Mia

Så härligt det såg ut! (har inte ridigt på jäte-länge,man blir lite sugen...)

Är du av med bil nu? Så kul för Samme att han klarade kortet!

Vore kul att träffas.

Kram

2010-03-26 @ 21:59:35
Postat av: Milla

Vilka fantastiskt snygga ridbyxor ;). Dax att skaffa lite ridkläder...

2010-03-27 @ 22:01:41
URL: http://www.vibygard.se
Postat av: Angelica

Visst har jag! Det är faktiskt ngr överdragsbyxor med dragkedjor i sidan som antagligen är till för att man ska ta av dem när man ska rida. Jag har faktsikt ridbyxor. Du missade att jag hade gummistövlar på fötterna och har inget vettigt att ha istället.

2010-03-27 @ 22:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0