Kaffet är slut!

Katastrof! Kaffet är slut och jag har inget nytt paket. Hur kunde det bli så? Jag har lite Nescafe som tur är, men det är inte detsamma. Det blir till att handla idag.

Nu vid 9 kommer hovslagaren och vi ska verka hela gänget. Vi brukar dricka kaffe i halvtid, men idag får det bli pulverkaffe.
Hästarna gick ut 06:15 för de kan omöjligt stå inne och äta frukost. De bara trampar omkring och vill ut, så då är det bättre att ta ut dem ett tag och sedan ta in hela bunten igen vid 9.

Nu ska jag gå ut och mocka så det är gjort innan hästarna ska in igen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Herregud!!Kaffet är slut!Jag skulle känna lite panik jag oxå, om det tog slut så där.Stackars Johan,då blir det pulverkaffe.Inte gott...Men man tager vad man haver.

2010-03-08 @ 10:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0