Helgen snart slut

Jag har jobbat fredag och lördag och nu är helgen snart slut.

Jag har försökt följa bruksprovet via nätet eftersom jag inte kunde åka ner och titta live. Nu är det slut och jag har inga direkta favoriter bland de yngre hingstarna, men bland de äldre prestationshingstarna gillar jag ju dels Sir Oldenburg, men även Krack C. Undrar vad han ska kosta i år? Zinnia och Krack C kanske blir fint...
Det är mkt tankar på vilka hingstar man ska välja och vilka ston som ska betäckas i år. Jag har ju lite för många som det är nu.

Nu är det bestämt att smågrabbarna åker till Skåne nästa måndag och Zinnia kommer hem med vändande transport. Ska bli kul att få hem henne, men lite sorgligt att bli av med småpojkarna. Fast det är nödvändigt då jag bara har en fungerande hage just nu pga snön och de börjar bli väl intresserade av stona. Än så länge har de inget att hämta, men det kan ju ändra sig från en dag till en annan när vårsolen kommer fram.


Jarrah


Bergin och Bruce väntar på att husse ska hälla i vatten i tunnan.


Joline som står så konstig att halsen ser enorm ut. Märkligt.

Kommentarer
Postat av: milla

Tror faktiskt man ska passa på med Krack C, speciellt om han ska stå i Sverige. Tror att han passar bättre på dina Z-ston än J-stona.

2010-03-07 @ 15:43:21
URL: http://www.vibygard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0