Grillat kött

Igårkväll var Marie och Pelle här och då premiärgrillade vi. Gud, så gott det var!
I melodifestivalen vann fel låt som vanligt. Jag höll nog mer på Saade el Salem. Jag gillar inte Annas röst och hon var dessutom långt bak efter de utländska juryrösterna och de säger nog lite mer om hur låtarna slår i olika länder än våra egna röster. Tror jag iallafall.

Imorgon ska lilla Bruce åka till Skåne och Zinnia ska komma med hem. Det blir en lång dag i bilen, men jag tänkte att jag skulle försöka få tag i ngn ljudbok att lyssna på.

Hästarna trivs i solen. Igår låg de och jäste i allt utrivet ensilage och hade det så skönt.



Kommentarer
Postat av: Liselotte

Vilken fin välryckt man, har de det alla dina ston? Mina ser ut som troll :-(

2010-03-14 @ 13:50:22
URL: http://stallnyboda.cybersite.nu
Postat av: Angelica

Välryckt? Nejdu, saxen och så tar det en månad innan de ser riktigt kloka ut och manen är tjock som en limpa. Jag är alldeles för lat att rycka, men får ibland ryck och går en vända med saxen i högsta hugg och kapar manar och svansar hej vilt.

2010-03-14 @ 16:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0