Släppt stona på vallen

Nu på morgonen släppte vi ner Joline & Zoega med döttrar på vallen. Inte sprag de så mkt men några bilder blev det iallafall. De var mest intresserade av gräset!
Jag hoppas att Raindrop är klar på stationen imorgon så hon får komma hem och göra dessa damer sällskap.
Nu ska jag greja lite med staket igen och strax kommer Samme, Lillis, Jönsson och Robin och äter lite grillat på väg hem från Oskarshamn. De har varit och hälsat på Rasse där och har haft Mickes bil.
Jag ska nog åka till Viken och titta på B-laget kl.17. Både Samme och Lillis ska spela. Jag tar med kameran!


Är det sant? Finns det så här mycket mat?


Kan man springa i det höga gräset eller måste man hoppa över det?


Zoda växer så det knakar och är säkert en decimeter högre över korset.


Zoega och Zoda


Zoega och Zoda




Joline i täten


Zoega


Joplin


Joplin när hon kommit på att man kunde springa genom gräset istället för att hoppa över det.

och så en bild på Minna:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

2010-06-08 @ 17:30:02
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: sussie

Ja!! Gud vad hästigt häsrligt att se fölen i gräset. Det är så man blir sugen på föl igen :-)



Kram

2010-06-09 @ 11:03:40
URL: http://www.ldstables.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0