Halv storm och höstkänsla

fick jag idag när jag gick ut. Fasen vad ruggigt och blåsigt!

Igår var vi på studentutspring och efterföljande fest. Stoffer tog studenten och det var faktiskt uppehåll just då trots att det regnat större delen av dagen. Det var vår första student av tre, tre år i rad.

Jag lägger ut fler bilder en annan gång. Måste åka till jobbet nu.

Vi var hemma straxt före kl.22 och då tog jag in hästarna så fölen skulle slippa stå och sova eller lägga sig i det blöta gräset. Det tog inte många minuter innan alla tre snarkade i halmen.
Igårkväll hittade jag ett riktigt mörkt kanelfärgat ägg i ett rede. Min Maranhöna har börjat värpa! Jättefint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0