Zoda & Joplin på bild

Jag fick ett par bra bilder på Zoda förut. Hon är stor och fortfarande överbyggd, men rör sig väldigt trevligt. Pälsen ser dock bedrövlig ut. Joplin har fällt mer, men Zoda hade lurvigare päls från början.



Raindrop och Windy är på Lindevik. Droppen semineras imorgon. Håll tummarna för att det är treje gången gillt även på henne.
Inatt går hästarna här i "trädgården". Imorgon ska de bort på grannens bete. Vallen där de gått i två veckor blev putsad förut så nu hoppas jag på regn och lite återväxt.

Joplin:



Kommentarer
Postat av: Karolin

Hej!

Måste bara säga det att du tar så otroligt fina bilder på dina hästar. Det är som jag alltid har sagt...hästar är nog det vackraste djur som finns.

Och DU! Jag håller tummarna i morgon!!!

Kram från Karolin

2010-07-23 @ 23:43:26
URL: http://linaellerkarro-detrjag.blogspot.com/
Postat av: Milla

Så fina dom är! Känner igen det där med pälsen, just nu ser dom ut som ruggugglor dom små...

2010-07-28 @ 12:51:11
URL: http://www.vibygard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0