Lillis 17 år!

Idag fyller Lillis 17 år. Han är född kl.01:03 och exakt då spelades låten "What´s up" med "4 Non Blondes". Vi hade då varit inne på förlossningen sedan ca 22:30-tiden då det skulle betesputsas, uträttas en mängd ärenden och ätas mm innan vi hade tid att åka dit. Snabba ryck då, men idag är han inte så snabb av sig.


Idag har hönsen fått rent och fint och de har belönat oss med 9 ägg. Duktiga pullor!

Vi var en sväng till Fyrudden och åt lunch och inhanndlade lite rökta räkor och aioli till kvällen. Mums!

Jag har beslutsångest ang. vilka föl jag ska visa eller om jag ska visa alla och hur det isåfall ska gå till. Jag har ngn dag till på mig...

Kommentarer
Postat av: Malin E

Vi kan ju köra varsin bil. Då får du väl med alla?

2010-07-31 @ 18:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0