Långt mellan inläggen här

Jag hinner inte skriva och har heller inget att skriva om.

Jag var hos min kollega Sissi Lilja i tisdags och knåpade ihop ett par stora julbockar. De är jättefina, även om de ska få mer röda band någon dag.


I övrigt går dagarna åt till stalltjänst, jobb och annat som måste göras.

Micke har fotat lite i hagen idag:

Trött Windy


Joplin


Justin. Justin fick prova att bo med småtjejerna idag. Ute i hagen gick det bra, men inne i den gemensamma stora boxen fick han stryk av Joplin. Hon är en kaxig lite fröken! Det hade nog gått bra, men jag är rädd om bädden, så det får bli lite långsam tillvänjning och nu är han åter i stallet där alla tog emot med glada tillrop. Konstigt att de har skrikit efter honom när de inte vill låta honom vara med i gänget i vanliga fall..


Raindrop XX
Jag kan tänka mig att sälja Droppen till någon som vill ha ett fint avelssto som även går att promenadrida. Vet ni någon som söker ett trevligt sto och kan erbjuda ett gott och varaktigt hem så skicka denne till mig
.

Joline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0