Vaken tidigt!


Meya och Minna äter makaroner. De gillar "makaronregn" på gräsmattan.

Jag vaknade kl.5 av att en tupp gol här utanför. Jag hade glömt att stänga luckan igårkväll så när det blev ljust gick de helt enkelt ut. Tur att räven hade missat detta gyllende tillfälle till ett skrovmål.

Ngn av dessa är den skyldiga!

Zoega och Zoda var ute mkt igår och de rör en hel del på sig. Jag delade av en ny hage till dem igår då trädgården blev så blöt och lerig efter reg/hagelskurarna häromdagen. Flodhästen Zoega passade på att "bada" i kärret.
Zoda kollar noga in stenar, stubbar och träd. Mycket intressanta grejer!



Jag och min lilla Tomas. Han är så himla fin!


Jarrah sover middag:





Kommentarer
Postat av: Malin

Zoda är helt bedårande!

2010-04-25 @ 21:55:58
URL: http://www.lofvstagarden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0