Spring i benen!

Idag har Zoega och Zoda varit ute nästan hela dagen. Det har varit så varmt och när hon lagt sig så har det varit på hagens högsta punkt där det är torrt och mitt i solen. Zogge har fått sin mat där också.
Zoda prövar sina ben ordentligt och Zogge får hänga med. Hon har dock hunnit med ett totaldopp i kärret och så ut som en grå elefant med pansarhud efter det. Snyggt!





Själva har vi "roat" oss med att plocka bort det raserade växthuset. En massa glas och krökta aluminiumprofiler. Inte ett dugg roligt! En massa annan bråte och ris är också borta. Skönt när det är gjort!

Nu ska jag gå ut och natta hästarna samt kolla status på Joline och Droppen. Jag tror inte att Joline fölar de närmaste dagarna, Droppen är svårare att bedöma. Tack och lov för kamerorna.

Imorgon är det ombudsmöte hos Sissi Lilja och sedan ska jag hem och jobba.

Kommentarer
Postat av: Milla

Åh så fin hon är! Underbara bilder, speciellt dom två översta! Vill också ha en sådan kamera...

2010-04-26 @ 07:12:58
URL: http://wwwivibygard.se
Postat av: Liselotte

Jättefin fölis och som vanligt lyckas matte föreviga sina hästar på bästa sätt.

2010-04-27 @ 07:44:17
URL: http://stallnyboda.cybersite.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0