Dagarna bara flyger förbi

Nu har det gått en massa dagar sedan jag skrev igen. Jag mår lite bättre nu efter att ha känt mig väldigt risig i några dagar. Istället har en lindrigare förkylning brutit ut och det var väl den som var på gång.

Det har inte hänt ngt speciellt. Jag har jobbat en del, målat lite, skött stall mm och städat lite här hemma.
Vi går i vår skog varje dag och en del dagar när det varit soligt så har jag legat och slappat nere vid sjön medan hundarna har badat och lekt. Skönt!

Zoega har full tid på måndag om man räknar gamla klassiska 11 månader. Hennes juver är fyllt, men än har hon inga vaxproppar el mjölkdropp. Jag har sovit dåligt inatt och vaknat ca en gång i timmen och då har jag tittat på monitorn. Zogge har legat och sovit flera gånger och ser då ut som en strandad val.
Jag tycker att Raindrop har fyllt upp väldigt mkt för att ha en hel månad kvar. Hoppas hon håller sig i iallafall två veckor till.

Igår var vi hos pappa och Cecilia och åt mat istället för i påskhelgen. Grabbarna var också med och åt även om de sedan drog iväg på andra äventyr. Det var jättegott och jag var helt proppmätt när vi åkte hem.
Vi var hemma ca 20:45 och det var fortfarande ganska ljust ute. Underbart!

Jag ska snart åka och jobba. Planen är att vi ska åka hem hit och grilla ikväll om vädret håller sig bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0