Stallbygget är äntligen igång

Igår började vi gräva där stallet ska vara så nu är det äntligen på gång.


Ungefär här ska det stå. Det kommer lite fler bilder, men det var så segt att ladda upp dem just nu. Återkommer...

Ska åka och jobba nu men känner mig helskum i hela kroppen. Det satt en bålgeting i min högerstövel när jag tog på mig den förut och den gillade inte att bli klämd... Fasen, vad ont det gjorde, eller gör! Hela foten dunkar och det kliar i ögonen och handflatorna?? Jag tog en Clarityn direkt, men vet inte om det hjälper.

Minna var på MH igår. Jag trodde att hon skulle vara jätterädd för allt, men det var hon verkligen inte. Man kan tro att vi har spöken här hemma för dem var hon inte det minsta rädd för och inte heller reagerade hon på "dumpen" som de flesta brukar bli hyfstat rädda för. Duktig vovve! Hon tyckte nog att skytten var dålig för denne träffade inte en enda gång. Hon ville verkligen hämta ngt när det smällde!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag sa ju att ni har spöken hemma ju...Tänk om nån kunde tro på mig nån gång.Det är en gammal dam som bor i "lillstugan". Hon satt ju och tittade på mig när jag sov hos er.Klart att hundarna oxå träffat henne.)

2009-09-14 @ 11:17:09
URL: http://titansmatte.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Akta så att du inte får världens allergichock. Sök hjälp i tid, allt kan man inte fixa själv även om du klarar det mesta.

2009-09-14 @ 11:38:53
Postat av: Milla

Huh Malin, är det sant? Jag är verkligen jätte rädd för spöken, kommer aldrig att sova över hos dig Angelica!

Här har vi inga spöken, men väl monster som släpar ner harar i källaren...

2009-09-14 @ 17:21:20
URL: http://www.vibygard.se
Postat av: Angelica

Jag sover gott och Minna var ju inte rädd för spöken så om det finns några så är det av den goda och snälla sorten. Malin är lite "klen" och jag förstår att dina döttrar är mörkrädda båda två. De har det i blodet..

2009-09-14 @ 20:09:28
Postat av: Malin

Hah! Akta dig du, Angelica! Dom kanske inte är så snälla mot alla de träffar....klen,hmf.

2009-09-15 @ 17:40:26
URL: http://titansmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0