Spisen är lagad!

Lagad och lagad, men en mus hade tagit sig in bland kablarna och kortslutit elen. Den lilla kraken överlevde inte sitt tilltag utan satt där som en torr lite skinnbit. Jag sa att det luktade död råtta i hallen/köket i helgen, men Micke trodde att lilla kissen hade gjort ngt han inte borde. Hur som helst så sparade vi 7-8000 kr på att undersöka saken lite närmare.

Jag som har en elektronisk musskrämma. Dumma råtta!


Idag kommer Jonas och gräver igen. Jag skulle egentligen iväg och chippa några föl, men vi får ändra dag för jag ska vara hantlangare och det är viktigt att få det gjort så snart som möjligt för nästa vecka kommer stallet preliminärt.


Micke fyller år idag. Alldeles för många för att skriva ut här, men GRATTIS!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0