Min rygg..

..går snart av och händerna är fulla av blåsor. Jag håller på att mocka ur den ena lösdriften för hand och det är så himla tungt. Jag har klarat av 2/3, så jag ser slutet...
Igår var jag i Gamleby och hämtade en lånefyrhjuling eftersom han aldrig blir klar med vår. Den lär han inte få tillbaka förrän vår är färdig. Skönt, för nu kan jag köra ut foder till hästarna med den och vagnen. Jag har saknat det!

WIF:s A-lag spelade nästsista matchen för däsongen idag och vann över Stegeborg. Nu är det bara en match kvar och vinner de så vinner de hela serien och går upp i div 4. Kul!

Imorgon jobbar jag ett extrapass och är det fint väder åker vi hem hit och har det bra.

Nu på eftermiddagen kom Mia, Andreas och barnen förbi. Vi käkade ostkaka och gick runt och kollade på djuren. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Milla

Men du, varför ber du inte Jonas dra ur lösdriften med grävmaskinen nästa gång han kommer? Så gör alltid vi, det är ju jätte tungt annars!

2009-09-26 @ 21:25:37
URL: http://www.vibygard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0