Det går framåt

Det händer grejer med stallbygget. Idag har vi börjat med formen som vi ska gjuta i och förhoppningsvis gjuter vi i slutet av veckan eller i början av nästa. Själva stallet kommer på onsdag och jag har styrt med en lastmaskin som ska komma och lasta av allt från lastbilen. Tur man har snälla grannar!

Ska ta bilder och komplettera med...

Det regnade som attan inatt och på förmiddagen. Jag skulle vilja kunna ta in hästarna när det är sådant väder. De ser inte ut att lida och jag ger dem så mycket ensilage de vill ha.

Kissen är precis tokig. Jag måste filma honom när han attackerar hundarna. De kan inte freda sig mot honom för han är helt vild och är överallt. Han kör järnet i ngn timme, sedan sover han som en klubbad säl ett tag och sedan är det nya tag igen. Han är otroligt söt!

Jag har 12 ägg i kläckaren sedan i fredags. 6 st mörka fina Maranägg och 6 st Brahmaägg från Tindered. Hoppas att det blir många små hönor av dem. Några av de gamla som inte värper ska då få lämna plats, eller hur man ska säga...

Jag jobbade söndag till måndag. Ett extrapass och så ska jag jobba mitt egna pass imorgon till onsdag. Det ska bli bad imorgon bl a.

Ikväll är det Svenska Hollywoodfruar på TV. Det måste jag se! Så dåligt att det blir bra. Anna Anka verkar inte ha alla hemma.
Jag ser flera helt odugliga program fast jag egentligen tycker att de är skitdåliga, tex Ensam mamma söker (hur desperat får man bli???) och Top Model 7895674152 eller vilken omgång de nu är uppe i. Sedan ser jag på Idol, men det är iallafall bra. Jag har iallafall inte sjunkigt så lågt att jag har följt Kändisdjungeln som Milla. Tack och lov! Hon tycker dessutom att det var bra!?!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, det var mkt bra, och det står jag för! Nästan i alla fall... Grämer mig bara att jag inte röstade i finalen, Jannike skulle ha vunnit!



Tyvärr är det slut med intressanta och allmänbildande program nu, så jag får väl läsa en trevlig bok i stället. Typ Pamela Anderssons självbiografi. Eh, nu skojar jag faktiskt...



2009-09-28 @ 22:40:28
URL: http://www.vibygard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0