Bilder

Härkommer några bilder från stallbygget, eller grävningen iallafall.


 

Jag är hemkommen från ett dygns arbete nu och känner mig inte riktigt bra. Foten ser ut som en klumpfot. Den är svullen, den värker och kliar dessutom. Det är bara Foppatofflor som passar.. Därutöver så har jag huvudvärk och ont i halsen. En del att gnälla över med andra ord.

Jag ska ta hästtransporten och hämta en halmbal och fylla på havretunnorna till nassarna. De äter massor nu. Bäst av allt är nog all fallfrukt. Det är mumsigt!

Lilla kissen växer och frodas. Han är helt galen, som alla kattungar. Jag ska filma honom och lägga ut så ni får se. Nu sover han dock i mitt knä efter att ha busat i snart 2 timmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0