Plattan gjuten

Nu var det ett tag sedan jag skrev, men vi har gjutit plattan till stallet samt i lilla lösdriften. Det ösregnade mest hela dagen oh var inte skönt, men det givk ändå.
Nu är det bara att börja montera stallet.

I lördags var jag på Ladies Night på Himmelstalund. Det var en trevlig kväll, men ganska dyrt.

Innan jag åkte på det så jobbade jag några timmar och då var vi på A-lagsmatch mot Lotorp som WIF vann med 20-0!! Därmed gick laget upp till div 4. Grattis och hoppas att det är Vikskillar som ska spela nästa år också. De har ett bra lag och flera duktiga juniorer att fylla på med om de fortsätter att utvecklas.

Igår var jag på juniorlagets sista match för säsongen och de vann med 3-2 över Bråvalla. De var duktiga och spelade bra trots att det hade varit stor fest på Melkes på lördagskvällen för att fira A-laget.

Jag återkommer under dagen med lite stallbilder för nu ska jag åka och chippa 5 st små ponnyföl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0