Oktobermarknad mm

Igår slutade jag ett jobbdygn och sedan hade jag fullt upp med jobb hela dagen tills jag tog mig tid att gå en sväng på årets oktobermarknad. Jag köpte 28 par strumpor och en burk hjortronsylt.
Efter det var det bara att åka hem och styra med hästar och andra smådjur.

Idag har jag haft Milla här med två kompisar. En av dem kikade på Justin och den andra har haft en av mina första uppfödningar, Cheyenne. Kul att få se blder på henne som vuxen. Jag hade letat fram ett album med bilder på henne som föl.
Justin sprag runt och stilade. Han är stor och rejäl och absolut inte i sin vackraste ålder så vi får väl se hur det blir.

Ikväll har jag båda mina barn hemma. Trevligt att se dem här! Vi ska jobba med stallet imorgon. Micke är ledig och en kompis till honom kommer och hjälper oss. Själv får jag stå för markservice mm. Jag tänke även ta bort mitt grisstaket. Det behövs inte längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0