Jobb, jobb och åter jobb

Åter ett par dagar med jobb. Igår var vi många som jobbade med stallet, Micke hade semaster och hade en kompis här samt att alla tre grabbar var hemma och körde på några timmar. Nu är hela nederdelen på plats och alla fönster är monterade så nu är det taket som ska monteras. Man ser att det ska bli ett stall nu och det är kul!

Lillis och jag målade grundfärg på stallet och jag har fortsatt med det idag. Imorgon räknar jag med att vara färdig med utsidan och ska gå på insidan med den ljusgrå lasyren. Jag har tänkt grått nedtill och vit lasyr upptill.

Bilder kommer...

Micke har gjort lite annat idag, tex stängt av vattnet i lilla huset, klippt sönder alla löv, men det blev en stund med stallet också.
Imorgon kör vi på igen.

Vi har sagt upp vår lägenhet i Norrköping och tingat på en i Viken istället. Grabbarna vill inte bo i stan och då är det lika bra att de får en lägenhet där de vill bo. Hoppas bara att de håller sams när de ska bo ihop. Lägenheten är en 1,5 rummare. Jättemysig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0