Dåligt med inlägg och bilder här

Det händer inte så mycket här just nu. Jag ska jobba ett dygn och på torsdag har jag ett par föl att chippa och på fredag har jag besök på vårdcentralen med anledning av min ev getingallergi och så kommer det ev en spekulant på Joker.

Vår lilla katt har fått ett namn. Tomas! Bra kattnamn. Lillis hade träffat en katt som hette Patrik och då sa jag att då kan vår lika gärna heta Tomas, och så fick det bli. Han är så himla vild och busig. Stackars Meya får ha mycket tålamod för han ger sig på henne mest.

Jag har bilder att lägga ut, men har inte haft tid. Det kommer...
Det lär inte hända så mycket med stallbygget på ett tag för i helgen ska Micke till Danmark och titta på Sverige-Danmark i fotboll.
Jag hoppas kunna anlita pappa och ngn mer till nästa helg att börja monteringen.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack min kära arbetskamrat, för att du köpte papper av mig!!

2009-10-08 @ 20:53:02
URL: http://titansmatte.blogg.se/
Postat av: Milla

Tomas... Och mina barn som inte tycker att en katt kan heta Sigrid! Fast jag gillar det (förstår du väl nästan med tanke på vad mina hästar heter)!

2009-10-09 @ 09:10:49
URL: http://www.vibygard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0