Nya stövlar

Jag var en sväng inne i "stan" idag, alltså Norrköping. Dels besiktade jag några hästar, men så shoppade jag lite. Jag har så himla dåligt med skor, så jag kikade lite efter några låga stövlar/stövletter som passar till jeans. jag hittade inget, men så tog jag en sväng in på Skopunkten och vips så hittade jag hela tre par till lägre pris än vad ett par kostade i övriga butiker. Visst är det sämre kvalitet, men jag har köpt där någon gång innan och de har hållit lika bra som liknande från Din Sko mm.

Riktigt sköna alla tre till priset av knappt 800 kr. Jag är snål när det gäller kläder och skor.

Jag köpte även en födelsedagspresent till mor som fyllde år tidigare i veckan. Micke fick en tröja, men han påstår att den var för liten. Jag tycker inte det, men han tror att man ska ha stort och pösigt för att dölja att magen är lite stor, men det gör bara att man ser ännu större ut...

Dessutom var jag på Jula och köpte skarvsladdar till bygget och två nya musskrämmor. Jag ska ha ytterligare en här inne och en i lilla huset.

Naturligtvis så regnar det ikväll igen fast det inte skulle det. Hoppas det slutar tills imorgon så stallbygget kan fortgå. Hästarna står inne och mumsar på sin kvällsmat. Fölen hinner knappt komma in innan de lägger sig i halmen. Det är mycket busigare på dagarna nu när de sover inne på natten. Idag lekte de "herre på täppan" på en liten kulle med en stubbe på. Det är så roligt att se dem när de har kul!

Nu ska jag steka kött. Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Milla

Snygga stövlar! Tänk vad olika man är, jag ÄLSKAR att lägga pengar på kläder & skor, men kan vara jätte snål på andra saker!

2009-11-08 @ 11:05:54
URL: http://www.vibygard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0