Kolmården imorgon

Imorgon åker jag på Kick-off (smådjursgänget) på Vildmarkshotellet. Vi ska bl a få träffa tigrarna. Det ska bli kul och sedan är det säkert en hel del info och jobb också. På kvällen är det säkert en trevlig middag med gänget. Det ser jag fram emot i detta mörka dystra väder.
http://www.kolmarden.com/Tiger-World



Idag har jag putsat mina fönster. Iallafall de flesta. Jag har övervåningen och tvättstugan kvar.

Imorse när jag var ute och fodrade hästarna så glömde jag tydligen att dra av tändningen på fyrhjulingen, så nu startar den inte. Så jävla klantigt och så typiskt. Nu får jag bära dessa jäkla Ikeakassar istället.

Jag hoppas att det är lite uppehåll i helgen så att det händer något med stallbygget. Själv är jag borta fram till kvällen på lördag och sedan jobbar jag på söndag, men Micke kanske får lite hjälp av någon annan. Frivilliga är välkomna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0