Zoega på äventyr

Idag åkte Zoega till Lindevik för seminering med Bocelli. Det var andra gången hon åkte transport och hon har inte varit på några andra ställen än i Björnvarp eller här. Det var en stor upptäckt att det fanns en större värld och att det fanns andra hästar än de hon är va vid. Seminspiltan var lite läskig och även undersökningen, men med brems så gick det fint. Hon var brunstig och ska semineras senare i veckan.
Imorgon åker Raindrop också dit och då kan Zoega hänga henne i svansen.

På eftermiddagen har jag varit på kundbesök och sedan även chippat en häst.

Lillis följde med hem och nu har vi ätit god hemgjord pizza.

Jag är trött, så jag vill snart gå och lägga mig. Jag har varit vaken och passat på att titta i monitorn en del inatt, men tror inte att det är riktigt dags än.
Det hade kommit ut en liten dvärgkochin i kläckaren och ytterligare 2 är på väg ut.

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Om du var där igår måste du ju sett Miami och bus. Jag hämtade dem vid 18:30 igår måndag.

2009-05-19 @ 18:56:54
Postat av: Angelica

Hej Liselotte!

Ja, jag assisterade lite genom att stoppa fölet när Miamo skulle undersökas. Han var jättesöt! Jag var där även ikväll och lämnade Raindrop.

2009-05-19 @ 20:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0