Stilig Lillis!

Idag har vi äntligen hittat jeans som föll Lillis i smaken. Här provar han kläder inför avslutningen.
Med jeans

 eller med hela kostymen.

Jag antar att det blir med jeans till sist.

Jag körde iväg Joline förut och Lillis fick hjälpa mig att lasta. Han höll på att göra på sig när hon efter lite tvekan fullkomligt rusade in i transporten.. I utbyte mot Joline fick jag med Raindrop hem. Ett jäkla åkande.

Här kommer en ankbild:


De är så söta, men vettskrämda och försöker fly när man kommer nära.

Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken snygging! Tycker nog att det såg tuffare ut med jeansen till.



Åh, vad fina ankorna är! Blir jätte sugen på att ha ankor igen, men inser att jag nog inte ska skaffa fler djur...

2009-05-28 @ 12:54:30
URL: http://www.vibygard.se
Postat av: Eva

Var hittade ni till slut kläderna till Lillis, har nämligen samma problem...... Du fölungen är ju hur gullig som helst, vill komma ner till barnkammare snart.

2009-05-28 @ 15:44:04
Postat av: Angelica till Eva

I Falerum av alla ställen. De har faktiskt en hel del märkesjeans och andra kläder. Ngt annat duger inte till denna lilla herre. Jeansen är JL och skorna Converse. De har ju 20% på allt och det är faktiskt billigare än i stan.

2009-05-28 @ 21:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0