Länge sedan...

Ja nu var det länge sedan jag skrev, men jag har verkligen inte haft tid.

Fredag till måndag var jag i London och hade det jättetrevligt. Vi var bla och tittade på fälttävlan i Badminton och det var lite annat än hästarrangemang i Sverige. I England är hästkulturen stor och det kändes som "alla" var där inkl barn, gammelmormor och varenda hund de kunde uppbringa. Jag såg inte ett enda barn som gnällde och inga hundar som slogs.
Hindren var jättefina och shoppingbyn var enorm.  De sålde allt från fina hattar till bilar.
Sedan har vi åkt en massa tunnelbana, shoppat, åkt turistbuss, druckit och ätit gott och haft himla roligt och skrattat väldigt mycket.

Bilder kommer senare.

När jag kom hem sent p måndagen så sov jag några timmar och sedan var det dags för ett jobbdygn.

Direkt från jobbet på onsdagmorgonen till Norrköping för att köra Samme till akuten. Han hade så ont i magen och han blev inlagd för observation eftersom de inte kunde utesluta blindtarmen. Troligen  är det körtlar som svullnat i samband med en förkylning så det är inte ngt farligt, men det gör tydligen väldigt ont. Vi fick åka hem vid tio-tiden igår och sedan har det varit fullt upp.

Jarrah är fortfarande barnlös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0