Fotboll i Bottna

Igår jobbade jag och gick av passet imorse. Vi åkte till Bottna och tittade på WIF:s B-lag mot Österviking på eftermiddagen. Både Samme och Lillis spelade och de gjorde bra ifrån sig båda två. Lillis var super i första halvlek och gjorde 1-0. Samme var mkt aktiv i andra halvlek och gjorde 2-1-målet. Seger tillsist med 3-2! Jag fick iallafall utdelning för resan dit på neverending-vägar in the middle off nowhere. De fick beröm av både Carla och Carlén efter matchen. De har verkligen inte fått bollsinnet av mig, möjligen snabbheten. Jag kan inte ens sparka en boll till hundarna.

Idag blir det lite djurpyssel, städning och hämtning av foder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0