Lite klen

Jag är hemma från jobbet idag för jag är inte ett dugg bättre, så jag får hålla med Milla, jag är lite klen. Nog för att man kan pallra sig iväg trots förkylning, men risken är stor att smitta ner personen jag jobbar med och det vill jag inte. Jag hoppas att det är bättre tills på lördag när jag jobbar nästa gång.

Jag satt i hagen en stund förut och även Justin vågade sig fram och nosa på mig. Fegisen! Jarrah försöker hindra honom. Hon vill inte att han ska ha människokontakt. Lilla Bruce däremot får man freda sig från. Han försökte klättra upp på mig. Han fick nog i sig ca 10% av sin magpasta imorse. Resten sitter på hans framben och i manen. Det är inte lätt.
Hoppas Micke kan hjälpa mig med antibiotikan ikväll.

Hundarna tycker att jag är tråkig som inte orkar gå ut och gå med dem.

Dagens fråga: Är det benen sonm är för långa eller är det halsen som är för kort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0