Liedholm cup igen

Idag drar Nils Liedholm Cup igång igen. Kul, men jobbiga dagar. Jag ska sköta uppdateringen av resultat på nätet för de som bevakar hemifrån och på papper för cupdeltagarna och de som är på plats.
Länk till cupens hemsida http://www.nilsliedholmcup.se/

Raindrop är bättre i hoven. Skönt! Det var säkert ett slag mot hoven av tex en sten el dyl. De kan bli hemskt halta av det i några dagar.
Idag varJoline halt istället. Inte så mkt och ingen svullnad, men ändå. Tröttsamt!

Jarrah har fått sin grimma utbytt på stationen och i samma ögonblick som jag släppte henne såg jag att den var alldeles för stor. Tror ni jag kan fånga henne för att byta??? Sver: NEJ! Inte en chans. Hästskrälle!

Lilla Justin har blivit stor och fin! Lite svårt att se vad som är justin och vad som är Jarrah, men han har väldigt fin hals som hennes avkommor brukar ha. Han är till salu, så hör ni någon som letar påläggsämne för dressyr så skicka dem till mig.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Vilken snygging!! :D

2009-07-03 @ 09:25:44
URL: http://www.frodingedressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0