Fotboll med många mål och gris på rymmen

Jag var och såg juniorlaget spela ikväll och WIF vann över Sleipner med hela 6-1. Sleipner har varit bättre hittills i serien så de blev nog lite chockade när målen började rulla in. Lillis gjorde två mål och jag tyckte att alla var duktiga.
Vill man titta i tabellen så lägger jag en länk här: http://www2.svenskfotboll.se/ostergotland/ft.aspx?scr=table&ftid=24465

I övrigt har jag haft en dum gris på rymmen 2 gånger idag. Tittade ut genom fönstret imorse och fick se Jarrah i full jakt av den stackars nassen. Den sprang för livet! Jag fick in den, men efter en stund var den ute igen och då lyckades jag få in den i deras innebox. Sedan byggde jag till deras hage och bättrade på ett ställe där jag tror att den kröp ut.
Tror ni att de dumma grisarna vågade gå in i den nya delen? Icke! Det var livrädda och stannade exakt där staketet hade varit innan, även den som rymt tidigare.

Bruce mår fin och har inte varit dålig i magen något mer.
Han är ett riktigt busfrö och är redan intresserad av Justin. De kommer nog att ha mycket kul i sommar.

På fredag är det dags att ultraljuda Raindrop på 17:e dygnet. håll tummarna att det ligger ett litet Ludwigs Champion-barn där inne.

Själv är jag bättre, men har fått hosta istället. Jag är fortfarande snorig, men är nere i mer rimligt antal snytningar per dag.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0