Finalspel idag

Grabbarna har gått till final i cupen! Jätteskoj! Den spelas klockan 12 idag. Jag jobbar, men kommer att se matchen ändå. Grabbarna har spelat jättebra och både Samme och Lillis har gjort flera mål, åtminstone 2 var.
Vi har jobbat i stort sett hela tiden ute på Grännäs, med avbrott för annat jobb. Även morfar har varit anlitad som IT-personal. Han ska sköta uppdateringen idag eftersom jag inte kan vara på plats hela tiden.

Minna började löpa i veckan. Det var lite onödigt tycker jag för det är bara 4 månader sedan sist och jag hade tänkt att röntga henne nu, eller egentligen skulle det ha varit gjort för länge sedan men jag har inte kommit mig för att boka en tid. Nu ska man väl helst vänta tills det har gått ett tag efter löpet.

Denna vecka ska Bergin åka till hingsten och sedan skulle jag tro att Raindrop ska kollas framåt fredag. Jag får räkna på det.

Imorgon blir det nog städning och gräsklippning här. Det ser förskräckligt ut efter en helg helg på Grännäs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0