Migrän i 4 dagar

Jag har haft jordens huvudvärk i 4 dagar. Någon som vill byta huvud med mig? Nähä, vad konstigt...

Igår var jag med Joker hos en tjej som ska rida honom ett tag. Det gick sådär till en början. Han verkade helt oförstående och lite istadig, och skickade henne på en luftfärd. Men efter det satte hon lite press på honom och då gick han riktigt bra. Han är kvar där tills på måndag/tisadg då hon ska iväg och tävla och efter det får vi bestämma hur det ska bli med honom den närmaste tiden.
Bild kommer...

Malin och Micke var här och grillade igårkväll. Jättekul att ni kom! Synd bara att Malin inte kunde sova i vår stuga. Men jag lovar. Vi har inte några spöken.

Bergin var på ultraljud i onsdags och hon var dräktig! Nu är det bara Jarrah kvar. Hoppas att även hon tar sig. Det är ju henne jag helst vill ha föl från.

På eftermiddagen var jag och chippade 5 föl. Det gick bra. De tar det förvånansvärt bra trots sticket i halsen och att man rycker tagel från svansen.
Ikväll är Samme och Lillis hemma. Vi grillade entrecote och sedan har Samme börjat rödfärga smedjan. Lillis ska jobba imorgon så honom ska jag skjutsa till Ringarum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0