Lillis 16 år

Lillis fyller 16 år idag. Grattis!


Idag har jag städat mest hela dagen. Bla tvättat hela spiskåpan i köket. Jag har lite kvar tills imorgon tex dammsugning och skura golven.

Klockan ett skulle V70:n vara på service i Viken. Han sa att han ville ha den mellan 13 och 15 när jag bokade så jag lämnade den och gick ner till Viken och drog omkring lite planlöst. När jag kommer tillbaka vid kl 15 har han inte ens börjat med bilen. Jag blev asförbannad och åkte hem. Fick en tid i augusti, men överväger att boka en tid på ngn annan verkstad. Visst kan det komma annat emellan, men de hade mitt mobilnummer. Halva dagen till ingen nytta.
Svängde förbi Björnvarp och uppvaktade Lillis på hemvägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0