Joker är hemma igen!

Idag anlände Joker med lastbil från norra Sverige. Han hade varit lugn hela vägen och såg välmående och fin ut.
Jag ville inte släppa honom här med mina ston som är betäckta så han fick åka till "karantän" i Björnvarp tills man ser om han blir snorig el dyl. Det var som han aldrig varit borta, Jill och Pärla nosade lite på honom och sedan började de beta alla tre. Det är en tjusig kille!


Nu kommer hovslagaren snart och jag hoppas att bromsarna lugnar sig lite. Vi får spraya Switch på dem under tiden.
Imorgon hoppas jag att Jarrah behagar vara klar så jag får hem henne och kan åka bort i lugn och ro. Dessvärre missar hon verningen ikväll, men vi får lösa det på ngt sätt.


Kommentarer
Postat av: Malin

Gud va snygg han är!!!!

2009-07-14 @ 20:30:01
URL: http://titansmatte.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Vilken läcker bit han är Joker. Du är smartare än jag, som trodde att risken för snor etc var över efter mindre än en vecka och när jag lagom släppt ihop dem blev lillskiten snorig.Veterinären har fortfarande inte kommit på vad det är han lider av, men kommer ut i morgon igen.De gick iaf ihop i nästan en vecka så nu har jag ågren för det.

2009-07-14 @ 20:52:09
Postat av: Anonym

guud vad snygg han är!

Måste åka uut och kolla pån :)

2009-07-14 @ 21:05:32
Postat av: Milla

Håller med, SNYGGING!!!

2009-07-16 @ 14:42:10
URL: http://www.vibygard.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0