Första svampmackorna!

Vi hittade lite kantareller idag och det räckte till 2 goda mackor var. Mums!

Igår var vi hos Andreas på 40-årsfest. Trevligt och god mat. Tyvärr inte ngn kamera med mig.

Idag har Joline kollats på 45 dygn och där fanns en lite stackare med synliga hjärtslag. Skönt!
Jarrah, det kräket, hade inte släppt sitt jätteägg idag heller trots att de hade sprutat henne i fredags. Ny seminering imorgon och sedan ny koll på onsdag. Nu missar hon hovslagaren på tisdag...
Jag funderar på att kolla Raindrop en gång till på onsdag så det är ngt kvar i henne medan det är tid att göra ännu ngt försök.
Joker kommer hem på tisdag efter att ha varit utlånad i ca 2 år. Han ska säljas snarast för jag har inte ngn ryttare till honom.

Jag har gått på semester nu och på torsdag åker jag till Falsterbo i ett par dagar. Jag ska jobba i montern på torsdag eftermiddag och sedan ska jag ha lite trevligt tills fredag alt lördag. Jag ska bo i ett hus precis vid tävlingarna så det ska bli jättekul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0