Något att se fram mot i detta tråkväder

Detta väder är det värsta jag vet. Allt är geggigt och fuktigt och det blir inte ljust ens mitt på dagen. Att vi dessutom är hundvakt till Troja som är långhårig gör ju inte golven renare heller. Som pricken över i så löper Minna också.

Jag var i Linköping och betalade bokningsavgiften till en resa vi har bokat i januari nästa år. Micke hade ett presentkort som räckte till bokningen. Långt fram, men vill man ha bra hotell och är 5 personer så är det lika bra att boka i tid. Jag kommer alltså att vara borta när jag fyller år.
Vi ska åka hit: http://www.fritidsresor.se/resa/spanien/gran-canaria/bahia-feliz/blue-village-orquidea/?season=vinter-08-09
Passade på att shoppa lite på väg från resebyrån till P-huset också. En jeanskjol, en top och några pocketböcker.

Jag åker till Talinn torsdag-lördag. Det är konferens med smådjursavdelningen. Jag känner nästan inte en människa, men det blir nog bra. jag behöver lära mig mer om hund/kattförsäkringar så det är lika bra att jag hänger på.

När jag kommer hem på lördag så är det Ridsportgalan i Linköping där Jill är nominerad till Bästa östgötauppfödda avelssto. Kul om hon vinner, gamla tanten.
Jag var och kollade till Pärla och Jill i lördags och ska göra det imorgon igen. Passar på att fylla upp havrereserverna samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Milla

Det såg härligt ut! Tänk att du också blir tant då! Jag sitter och suktar efter en höstresa till Mamma Mia-ön+ en grann ö, ska se om det jag gör slag i saken...

2009-01-26 @ 23:21:12
URL: http://vibygard.se
Postat av: Angelica

Ja, det hade varit härligt, men denna resa blir nåååågot billigare än den vi gjorde förra året.

2009-01-27 @ 07:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0